Fotbolls träning

Godmorgon!
Vädret just nu är regn och blåst.. Jag vaknade 20 över 8 idag, tyvärr, men det kanske är lite bra att inte sova så länge på dagarna och inte vara upppe så länge för skolan börjar ju på MÅNDAG!!! Shit asså, jag, jag.. ska börja i 8:an. När jag började i 7:an, asså det gick fort! Jag ska få betyg nu också, det är ganska pirrigt :)
Idag skulle jag egentligen spelat match men motståndarna fick inte ihop lag. Så vi ska ha träning istället.
.
Mamma jobbar idag så hon var ute med Lili i morse så jag ska snart ta en vända med henne ♥
Vi får se vad som händer underdagen.

Byebye!


Kommentarer
Postat av: fanny

sv: ja, jag redigerar i photoshop :) <3

2011-08-15 @ 15:43:20
URL: http://fannyaasheim.blogg.se/

♥Kommentera gärna, men tänk på vad du skriver och det gäller inte bara hos mig. Skulle du nu kommenterna så ska du få en till läsare för jag kommer svara på den! Tack i förhand och jag hoppas du får en fortsatt bra dag!! Länkbyten - gör jag ibland, det skadar inte att fråga. Bloglovin'- Jag finns på bloglovin och det är samma där fråga så får vi se. OBS! Kopiera inte mina bilder utan tillåtelse!

♥Ditt Fina Namn:
♥Du kanske kommer tillbaka?

♥E-postadress: (Bara jag ser den)

♥Din hemsida:

♥Din kommentar nedan:

Trackback
RSS 2.0