Springa = kondition!

Halloj!
Skolan var väldigt upp och ner idag, kul, jobbig, bra, tråkig! :p
Men helt okej!
Vi sluta klockan 15:00 så om jag skulle väntat på halv fem bussen skulle jag unfefär kommit hem nu.
Men jag kunde åka tåg hem med Jennie och Felicia för Jennies mamma hämtade oss vid sttionen.
tåget gick liksom en timme innan bussen och de tar bara fem minuter med tåg.
När jag kom hem iaf så gick jag ut med Lili och tog en vända.
Hon  blev jätte glad, vi gick i skogen, men jag släpte henne inte idag för hon löper!
Det är typ blod överallt .. Men de är det värt! för det är ju liksom bara en gång i halv året ;)

Senare idag ska jag ut och springa!
Ni vet det måste man ju för att få kondition till fotbollen♥
Som sagt Springa = kondition!
tjaou!

fotbollfotbollfotboll♥

Kommentarer

♥Kommentera gärna, men tänk på vad du skriver och det gäller inte bara hos mig. Skulle du nu kommenterna så ska du få en till läsare för jag kommer svara på den! Tack i förhand och jag hoppas du får en fortsatt bra dag!! Länkbyten - gör jag ibland, det skadar inte att fråga. Bloglovin'- Jag finns på bloglovin och det är samma där fråga så får vi se. OBS! Kopiera inte mina bilder utan tillåtelse!

♥Ditt Fina Namn:
♥Du kanske kommer tillbaka?

♥E-postadress: (Bara jag ser den)

♥Din hemsida:

♥Din kommentar nedan:

Trackback
RSS 2.0