Det här bli spännade

Mycket att göra idag och nu blir det till att göra lite till! Dagen började med att jag gick upp och sedan till skolan. Efter skolan var det konfa möte och det var slut klockan 4 sen kom jag hem klockan 5 och då skulle jag byta om och iväg på fy träning med fotbollen och nu blir det till att göra mera läxor.
Japp! Det har vart en långdag, men inte så händelse rik :(

Jag sa ju imorse att min lillasyster hade filmat sig i sömnen, och detta tänker jag testa på också. Om det blir några roliga scener så klipper jag ihop den och lägger upp det här ;P
Jag har haft vågigt hår hela veckan, vi kör på det imorgon också :D
Glöm inte veckans blogg [HÄR]

Kommentarer
Postat av: Bea

Alltså förlåååt, jag måste vara världens segaste på att svara på kommentarer, men om jag minns rätt så tänkte jag skriva att jag jobbar i helgen samt så är det klubbmästerskap på thaiboxningsklubben så ska vara med och hjälpa till där, blev ingen match för mig för hade ingen att möta :( ...

Men aah nu är det december :D ! När får du gå på lov?? Så skönt att få ledigt snart!

2011-12-02 @ 08:54:52
URL: http://svettlukt.se

♥Kommentera gärna, men tänk på vad du skriver och det gäller inte bara hos mig. Skulle du nu kommenterna så ska du få en till läsare för jag kommer svara på den! Tack i förhand och jag hoppas du får en fortsatt bra dag!! Länkbyten - gör jag ibland, det skadar inte att fråga. Bloglovin'- Jag finns på bloglovin och det är samma där fråga så får vi se. OBS! Kopiera inte mina bilder utan tillåtelse!

♥Ditt Fina Namn:
♥Du kanske kommer tillbaka?

♥E-postadress: (Bara jag ser den)

♥Din hemsida:

♥Din kommentar nedan:

Trackback
RSS 2.0