Dax för ett inlägg!

Tjenixen!

Jag sitter på campingen nu, tänkte snart gå och duscha. Lili är hemma denna gången med mamma .. </3 Men vi träffas ju imorgon också! :D ♥
Mindag: Jag vaknade ca 9:30, efter en stund åt jag frukost. Jag och min pappas flickväns son Eddie har åkt båt idag, fast det var inte så jätte kul ... Vi åkte en sån där liten ro båt. Till kvällsmat åt vi räkor! Mums :)
Jag har ju inte gjort massa idag så .. kan yvärr inte skriva om så mycket men, men, iorgon åker jag hem till mamma och Lili som jag sa. Träffa dem lite också ♥

Pusshej


Kommentarer

♥Kommentera gärna, men tänk på vad du skriver och det gäller inte bara hos mig. Skulle du nu kommenterna så ska du få en till läsare för jag kommer svara på den! Tack i förhand och jag hoppas du får en fortsatt bra dag!! Länkbyten - gör jag ibland, det skadar inte att fråga. Bloglovin'- Jag finns på bloglovin och det är samma där fråga så får vi se. OBS! Kopiera inte mina bilder utan tillåtelse!

♥Ditt Fina Namn:
♥Du kanske kommer tillbaka?

♥E-postadress: (Bara jag ser den)

♥Din hemsida:

♥Din kommentar nedan:

Trackback
RSS 2.0