Mycket lek!

Hej!

Idag fyller min mamma år! Mina 3 kompisar följde med mig hem, och de var såååååå snälla att de hjälpte mig med ett litet kalas till mamma. Vi bakade ne kladdkaks tårta, som var super go! Vi pyntade den med lite grädde och stössel :D Vi var ute och gick mycket med Lili idag för vi gick ut med henne när vi kom hem, sen gick mamma ut med henne (för hon fick inte komma in :p ) Sen följde hon med ut för att vi följde en utav kompisarna till bussen. När det inte var så långt kvar tills de två andra skulle åka så lekte vi en massa med Lili. (hon var trött efteråt!)

Bilder kommer i morgon från kalaset! :D
GRATTIS MAMMA, JAG ÄLSKAR DIG !

♥När fyller ni år? :)

Kommentarer
Postat av: filippa

sv: Ja, ellerhur.. -.- <3

2011-06-08 @ 20:13:34
URL: http://fliprym.blogg.se/
Postat av: filippa

sv: Tack. Pappa har en nikon D3000 som jag lånar ibland (a) hade photoshop, men nu har jag bara picnik (Y)

2011-06-09 @ 11:37:24
URL: http://fliprym.blogg.se/
Postat av: Eve

sv. Never in my life again ;)

Men jag kommer säkert att göra det även om jag inte vill det :o

2011-06-09 @ 22:33:05
URL: http://vevelinosot.blogg.se/

♥Kommentera gärna, men tänk på vad du skriver och det gäller inte bara hos mig. Skulle du nu kommenterna så ska du få en till läsare för jag kommer svara på den! Tack i förhand och jag hoppas du får en fortsatt bra dag!! Länkbyten - gör jag ibland, det skadar inte att fråga. Bloglovin'- Jag finns på bloglovin och det är samma där fråga så får vi se. OBS! Kopiera inte mina bilder utan tillåtelse!

♥Ditt Fina Namn:
♥Du kanske kommer tillbaka?

♥E-postadress: (Bara jag ser den)

♥Din hemsida:

♥Din kommentar nedan:

Trackback
RSS 2.0