10 sanningar om mig

  1. Jag spelar fotboll
  2. Jag älskar djur!
  3. Jag vill ha en systemkamera
  4. Jag vill åka till Spanien
  5. Skolan tycker jag är okej
  6. Sommarlovet är det bästa lovet
  7. Julen tycker jag är mysig
  8. Jag tycker om att ta kort
  9. Jag tycker smilisen ":3" är söt
  10. Jag tycker om att sporta
Dessa sanningar är sanna ;)

Today in school: Vi hade idrott och vi spelade basketmatcher :D Jätte kul!! Förhöret på biologi läxan gick bra och nu har vi en ny läxa, men jag är inte förvånad! chiiiiilll dag :)
Senare ska jag träna fotboll ♥ Gött mos, och jag längtar.
Mamma ringde också till försäljarna om att jag hade fått fel kamera och dem ba "Är du säker på att det inte bara var fel katong" öööhh....? Så de skulle kolla upp de och ringa till baka så jag hoppas jag får den riktiga kameran elr något, jag vill ha en system kamera!!!!!!!! :D :D :D
BBBBBBBBBYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEE ..!

Kommentarer
Postat av: Sandra

min systemkamera är min favorit så jag vet )

2011-11-09 @ 15:31:27
URL: http://lilleput.blogg.se/

♥Kommentera gärna, men tänk på vad du skriver och det gäller inte bara hos mig. Skulle du nu kommenterna så ska du få en till läsare för jag kommer svara på den! Tack i förhand och jag hoppas du får en fortsatt bra dag!! Länkbyten - gör jag ibland, det skadar inte att fråga. Bloglovin'- Jag finns på bloglovin och det är samma där fråga så får vi se. OBS! Kopiera inte mina bilder utan tillåtelse!

♥Ditt Fina Namn:
♥Du kanske kommer tillbaka?

♥E-postadress: (Bara jag ser den)

♥Din hemsida:

♥Din kommentar nedan:

Trackback
RSS 2.0