Fys

Idag blir det första fys träningen på ett helt år, vi får se hur det går!
Men det är gött efter åt när man är trött och ska lägga sig ;)
Idag var det konfirmation och vi gjorde en teater från en bok,
vi skulle på svara på frågor. Man skulle byta stol om man höll med
frågan som hon läste upp.
Nu ska jag göra i ordning mig. Ha en go eftermiddag!!
Det är ännu en torsdag avklarad!
En bild från när vi åkte hem från spanien när jag var där, saknar ♥
Spanien!
i sommras!
Redigerade bilder jag har tagit :)

Kommentarer
Postat av: LIENE

Älskar bilderna!

2011-11-10 @ 17:46:37
URL: http://lienes.blogg.se/

♥Kommentera gärna, men tänk på vad du skriver och det gäller inte bara hos mig. Skulle du nu kommenterna så ska du få en till läsare för jag kommer svara på den! Tack i förhand och jag hoppas du får en fortsatt bra dag!! Länkbyten - gör jag ibland, det skadar inte att fråga. Bloglovin'- Jag finns på bloglovin och det är samma där fråga så får vi se. OBS! Kopiera inte mina bilder utan tillåtelse!

♥Ditt Fina Namn:
♥Du kanske kommer tillbaka?

♥E-postadress: (Bara jag ser den)

♥Din hemsida:

♥Din kommentar nedan:

Trackback
RSS 2.0