Go helg!

Godkväll :D
Denna helgen har det icke vart någon uppdatering på grund av att jag har vart i Vara och hälsat på lite sköna personer. Helgen var bra och jag har Vart på loppis och jag har gått en härlig promenad med Sally och Malin. Vi har också kollat på idol, nu är det inte många kvar. I helgen har det vart väldigt dimmigt, man såg knappt 20 meter framför sig. Det var knappt så att man såg månen. Nu sitter jag och kollar på finalen i true talent med min daddi, och det är ju farsdag idag så glöm inte och säga GRATTIS till era älskade fadrar ♥
Jag laddar upp ganska gammla bilder nu, men det är mysigt och kolla på minnen! :)
Kram :3

Kommentarer
Postat av: Sarajohansson

sv: han mår bara sämre och sämre..:(



Haha, coola glasögon! :D

2011-11-13 @ 20:33:08
URL: http://saaran.blogg.se/

♥Kommentera gärna, men tänk på vad du skriver och det gäller inte bara hos mig. Skulle du nu kommenterna så ska du få en till läsare för jag kommer svara på den! Tack i förhand och jag hoppas du får en fortsatt bra dag!! Länkbyten - gör jag ibland, det skadar inte att fråga. Bloglovin'- Jag finns på bloglovin och det är samma där fråga så får vi se. OBS! Kopiera inte mina bilder utan tillåtelse!

♥Ditt Fina Namn:
♥Du kanske kommer tillbaka?

♥E-postadress: (Bara jag ser den)

♥Din hemsida:

♥Din kommentar nedan:

Trackback
RSS 2.0