Jag börjar direkt!

Japp! Då var man igång i skolan. Lovet är slut och det är måndag. Det var många som var trötta och hängiga idag. När det är måndag efter ett höst lov så passar det inte heller så bra med långdag också. Jag gick till klockan 15:40 :o men dagen var faktiskt inte så långsam. Denna måndag så har man också fått läxor!
Engelska: 18 glosor
Historia: sida 344-350 ..
Biologi: En keynote man ska kunna till imorgon! (tisdag) Vi fick läxan över lovet och man får väll inte ge läxor på lov?!
Tyska: Man ska kunna en dialog halvt som halvt till på onsdag också .............
Jag får väll ta tag i det direkt och börja plugga.
Tyska och hitoria böcker
My love !! ♥

Kommentarer

♥Kommentera gärna, men tänk på vad du skriver och det gäller inte bara hos mig. Skulle du nu kommenterna så ska du få en till läsare för jag kommer svara på den! Tack i förhand och jag hoppas du får en fortsatt bra dag!! Länkbyten - gör jag ibland, det skadar inte att fråga. Bloglovin'- Jag finns på bloglovin och det är samma där fråga så får vi se. OBS! Kopiera inte mina bilder utan tillåtelse!

♥Ditt Fina Namn:
♥Du kanske kommer tillbaka?

♥E-postadress: (Bara jag ser den)

♥Din hemsida:

♥Din kommentar nedan:

Trackback
RSS 2.0