träd över vägen

Jag är hemma från träning, jag har precis duschat, gött!
Jag åkte med min kompis hem och när vi kom från stora vägen och svängde ner till den lilla vägen så efter ungefär 3 km så var det ett litet tröd som låg ivägen och sen när vi kom 20 meter till så var det  en stor gran som kåg tvärs över så jag fick hem och telefonenen var urladdad (fast det visste inte jag som stod i andra änden) sen fick jag ringa mamma som inte svara så ringde jag hem två gånger sen till mamma aa och så där några gånger. Och efter kanske ca 5 minuter så ringer mamma upp och då var våran lilla konversation så här
- Hej mamma! Du det ligger ett träd rakt över vägen. Skulle du kuna hemta mig på andra sidan utav den?
- oj, vart är det?¨
- Det är på den lilla vägen, det är inte så långt, du lär märka vart det är!
- Okej, kommer strax.
Så fick jag klättra över och sen var vi på väg hem :)
Någon mer det har hänt idag?

Kommentarer
Postat av: Moooaaa

Det har fallit ett träd över grannens tomt, kommer säkert hända för oss också för vårt hus är ju omringat av träd xD

2011-11-27 @ 22:20:45
Postat av: Linda

tack så mkt:D

2011-11-27 @ 22:21:47
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: frida

fin blogg!

allt bra? :)

2011-11-28 @ 14:43:52
URL: http://fridadehlin.blogg.se/

♥Kommentera gärna, men tänk på vad du skriver och det gäller inte bara hos mig. Skulle du nu kommenterna så ska du få en till läsare för jag kommer svara på den! Tack i förhand och jag hoppas du får en fortsatt bra dag!! Länkbyten - gör jag ibland, det skadar inte att fråga. Bloglovin'- Jag finns på bloglovin och det är samma där fråga så får vi se. OBS! Kopiera inte mina bilder utan tillåtelse!

♥Ditt Fina Namn:
♥Du kanske kommer tillbaka?

♥E-postadress: (Bara jag ser den)

♥Din hemsida:

♥Din kommentar nedan:

Trackback
RSS 2.0