Gudstjänst och träning

Godmorgon, idag vaknade jag tidigt! :o
Ligger i sängen och bara vilar typ.
Ska snart gå ut med Lili, det behöver hon fast mamma kanske
har vart ute med henne.
ojojojojoj!! det är mycke som ska hinnas idag! Hoppas jag hinner allt :oo
hahah, det är nog inga problem.
Jag har inte tränat på en vecka för det har vart uppehåll eller vad man ska säga xd
jag har sprungit en gång, men jag har vart lite dålig i halsen eller hasså hosat och så.. Och jag konfirmerar mig det är däeför jag ska till kyrkan idag :)
men nu tror jag att jag ska ta mig upp ur sängen. Ha en trevlig söndag!

Kommentarer

♥Kommentera gärna, men tänk på vad du skriver och det gäller inte bara hos mig. Skulle du nu kommenterna så ska du få en till läsare för jag kommer svara på den! Tack i förhand och jag hoppas du får en fortsatt bra dag!! Länkbyten - gör jag ibland, det skadar inte att fråga. Bloglovin'- Jag finns på bloglovin och det är samma där fråga så får vi se. OBS! Kopiera inte mina bilder utan tillåtelse!

♥Ditt Fina Namn:
♥Du kanske kommer tillbaka?

♥E-postadress: (Bara jag ser den)

♥Din hemsida:

♥Din kommentar nedan:

Trackback
RSS 2.0