Ringde fel

Hejsan! Hoppas att ni har haft en bra dag! så här har min sett ut...
Vi hade långdag så vi gick 1,5 timme på torget efter skolan, men det var ganska mysigt med Moa, Hanna och Pauline gick också med oss :) .
Våran lärare fyllde år idag också så jag och 6 andra kompisar köpte en prisent och sjöng för henne xD Hon blev jätte glad (aa) Sen efter näst sista lektionen så bjöd hon alla i klassen på glass!
Grattis!!


Ni vet jag berättade om en jätte rolig busscaffis häromdagen och vi träffade han idag och så skulle jag ringa Moa och säga det men så ringde jag till en annan moa och det här hände..
- Hej! Moa vi träffade busscafören!
- Vaa......?
- Vem är det? :o
- Moa......?
- HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHHAHHAHAHAHAH! JAG TRODDE DU VAR EN ANNAN MOA!!
- hahahaha....*Fattade inget*
ååå, det var jätte kul för hon ba *vaaaa....* xd
Men snart ska jag göra läxor. Det har vart en bra dag faktiskt!! :D
TJAAAOOOO! 

Kommentarer

♥Kommentera gärna, men tänk på vad du skriver och det gäller inte bara hos mig. Skulle du nu kommenterna så ska du få en till läsare för jag kommer svara på den! Tack i förhand och jag hoppas du får en fortsatt bra dag!! Länkbyten - gör jag ibland, det skadar inte att fråga. Bloglovin'- Jag finns på bloglovin och det är samma där fråga så får vi se. OBS! Kopiera inte mina bilder utan tillåtelse!

♥Ditt Fina Namn:
♥Du kanske kommer tillbaka?

♥E-postadress: (Bara jag ser den)

♥Din hemsida:

♥Din kommentar nedan:

Trackback
RSS 2.0