Ica ♥

Någon - *Petar med en flaska på "någon"*
Någon annan - Vad gör du?
Någon - Det är ju en Pet flaska!
HAHA!!! Har ni sett reklamen?! så bra :D

Dagen var JJÄÄÄÄÄTTTTTTTEEEEEEEE långsam ... Vi satt och jobba med NO i 2 lektioner bara för att den skulle bli färdig och det var ju så roligt, NEJ! I slutet av sista lektionen så satt vi där och ba.
- Jag orskar inte ...
-Jo, det är bara 5 kvar!
-
-
- Jag dööör!
- Sista frågan! nu kör vi!
Det var typ så. Jag var typ helt snurrig :(

Men iaf när jag kom hem så gick jag ut en ganska lång promenad med Lili. Medans vi gick så tränade vi lite, jag håller på att lära henne att hon ska gå runt mig och sätta sig på andra sidan. Det går bättre och bättre!!
Nu sitter jag och kollar på tv och äter vindruvor
Ha en trvlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Liza ★

Haft en bra dag? :)

2011-09-28 @ 20:26:56
URL: http://skrammelpop.blogg.se/
Postat av: Liza ★

sv; jodå, min dag igår var helt okej :)

vad ska du göra idag?

2011-09-29 @ 07:51:26
URL: http://skrammelpop.blogg.se/

♥Kommentera gärna, men tänk på vad du skriver och det gäller inte bara hos mig. Skulle du nu kommenterna så ska du få en till läsare för jag kommer svara på den! Tack i förhand och jag hoppas du får en fortsatt bra dag!! Länkbyten - gör jag ibland, det skadar inte att fråga. Bloglovin'- Jag finns på bloglovin och det är samma där fråga så får vi se. OBS! Kopiera inte mina bilder utan tillåtelse!

♥Ditt Fina Namn:
♥Du kanske kommer tillbaka?

♥E-postadress: (Bara jag ser den)

♥Din hemsida:

♥Din kommentar nedan:

Trackback
RSS 2.0