Foto

Hejsan och god kväll, trevligt att ni hitta hit till min blogg! :D
haha!! Nu ska ni få veta vrför jag gillar att fota.

Tänk att fånga ett ögonblick på en bild som du kan behålla resten av era liv, är inte det en underbar känsla?
Jag tycker om att fokusera på något/någon i mina bilder, ett bra exempel är blomman som jag la upp i inlägget innan.

Jag tycker hela bilden får en helt annan "innebörd" eller vad man ska säga, man ser liksom direkt vad man ska kolla för att förstå vad bilden handlar om.

Jag borde ta mer bilder och lägga ut på bloggen så ni inte får massa likadana bilder som jag lagt upp innan. Jag skulle gärna vilja ha en systemkamera :3 Men vi får väll se om de någonsin kommer att hända... JO DÅ,  OCH KOMMER ATT HÄNDA! :D Tycker inte ni också det är roligt att läsa bloggar med mycket bilder, det gör i alla fall jag :)))


Funderar på att byta header till denna, men sist jag testa tror jag inte det funka :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Jadu.. ingen aning! Dom bestämmde ju det i usa, och där ''firar'' dom väl inte fredagen den 13onde ?! (:

2012-04-14 @ 19:07:44
URL: http://hannabieberandersson.blogg.se/
Postat av: Christina

Tack så mycket! Är 2 hundar jag har faktiskt, av samma ras :)

Fina bilder!

2012-04-16 @ 21:24:39
URL: http://christinarooth.blogg.se/

♥Kommentera gärna, men tänk på vad du skriver och det gäller inte bara hos mig. Skulle du nu kommenterna så ska du få en till läsare för jag kommer svara på den! Tack i förhand och jag hoppas du får en fortsatt bra dag!! Länkbyten - gör jag ibland, det skadar inte att fråga. Bloglovin'- Jag finns på bloglovin och det är samma där fråga så får vi se. OBS! Kopiera inte mina bilder utan tillåtelse!

♥Ditt Fina Namn:
♥Du kanske kommer tillbaka?

♥E-postadress: (Bara jag ser den)

♥Din hemsida:

♥Din kommentar nedan:

Trackback
RSS 2.0