Inför kvällen

Jag hade inte planerat något speciellt inför kvällen och innan jag åkte hem från att ha städat (det blev väldigt fint! :)) så frågade en förälder till en i laget om jag ville följa med på IFK match ikväll för dem hade en biljett över och jag tackade ja, så ikväll blir det en trevlig resa till göteborg kolla på IFK i ullevi och sen åka hela vägen hem igen. Det kommer bli jätte trevligt, det är alltid kul att umgås med dessa tjejor ♥



Jag hade ingen passande bild till inlägget så ni får en till SOMMARBILD♥

Kommentarer
Postat av: MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt

Jättefin bild! :D



sv: Tack! :)

2012-04-15 @ 12:51:15
URL: http://majakron.blogg.se/
Postat av: DJURFOTOGRAFEN

SV: Tack! Ja jag gör mina designer själv :)

2012-04-15 @ 12:55:03
URL: http://djurfotografen.blogg.se/

♥Kommentera gärna, men tänk på vad du skriver och det gäller inte bara hos mig. Skulle du nu kommenterna så ska du få en till läsare för jag kommer svara på den! Tack i förhand och jag hoppas du får en fortsatt bra dag!! Länkbyten - gör jag ibland, det skadar inte att fråga. Bloglovin'- Jag finns på bloglovin och det är samma där fråga så får vi se. OBS! Kopiera inte mina bilder utan tillåtelse!

♥Ditt Fina Namn:
♥Du kanske kommer tillbaka?

♥E-postadress: (Bara jag ser den)

♥Din hemsida:

♥Din kommentar nedan:

Trackback
RSS 2.0