Dag 3 ♥ - Det här åt jag idag

Idag förstår ni har jag ätit förträfligt tyttigt!
Som frukost blev det macka,
till luch blev det typ morrötter,
innan jag kom hem så åt jag och Moa en semla
och när jag kom hem så hade jag ingen nyckel (-.-)
så jag år hos Pauline då åt jag pasta och köttbullar,
nu är jag hemma och tagit ett äpple (:

Japp, det var min dag i mat form ;)


Dag 4 ♥ -
Mina syskon
Dag 5 ♥ - Min kärlek
Dag 6 ♥ - Min dag i detalj
Dag 7 ♥ - Mina bästa vänner
Dag 8 ♥ - Mina passioner
Dag 9 ♥ - En perfekt helg för mig
Dag 10 ♥ - Det här hade jag på mig idag
Dag 11 ♥ - Min skola
Dag 12 ♥ - I min väska
Dag 13 ♥ - Något jag alltid har på mig
Dag 14 ♥ - Vad jag blir riktigt glad av
Dag 15 ♥ - Mina drömmar
Dag 16 ♥ - Fula ovanor
Dag 17 ♥ - Min bästa resa hitills
Dag 18 ♥ - Min bästa födelsedag
Dag 19 ♥ - Något jag saknar
Dag 20 ♥ - En dag från 2010 som jag minns så väl
Dag 21 ♥ - Min önskelista
Dag 22 ♥ - Det här upprör mig
Dag 23 ♥ - Något jag önskar att jag gjorde mer
Dag 24 ♥ - Det här får mig att gråta
Dag 25 ♥ - Hur mitt största intresse kom till
Dag 26 ♥ - Mina rädslor
Dag 27 ♥ - Min favoritplats
Dag 28 ♥ - Jag & spöken
Dag 29 ♥ - Mina ambitioner
Dag 30 ♥ -Om jag blev tvungen att byta utseende med någon
Jag och isabell från förra vintern innan det blev mycket snö c:

Kommentarer
Postat av: Anonym

den är redan avslutad :o

2012-01-16 @ 19:33:03
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: BEXOLLILA.

redan sett hehe!

2012-01-16 @ 19:38:55
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack fölr dina frågor hehe!

2012-01-16 @ 19:42:31
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: BEXOLLILA.

den finns nog bara på mac..

2012-01-16 @ 19:54:15
URL: http://bexollila.blogg.se/

♥Kommentera gärna, men tänk på vad du skriver och det gäller inte bara hos mig. Skulle du nu kommenterna så ska du få en till läsare för jag kommer svara på den! Tack i förhand och jag hoppas du får en fortsatt bra dag!! Länkbyten - gör jag ibland, det skadar inte att fråga. Bloglovin'- Jag finns på bloglovin och det är samma där fråga så får vi se. OBS! Kopiera inte mina bilder utan tillåtelse!

♥Ditt Fina Namn:
♥Du kanske kommer tillbaka?

♥E-postadress: (Bara jag ser den)

♥Din hemsida:

♥Din kommentar nedan:

Trackback
RSS 2.0