Gudtjänst

Hallluuu!
Igår var en lång dag som innehöll 4 timmar bilresa på hela dagen.
Vi var hos min kusiner klockan 12 och åkte klockan sju och hälsade på en annan.
Vi var hemma klockan 11 ungefär och då var jag iaf trött!
bortsta tänderna och gick och la mig... :3 :thumbup:
Idag blir det gudtjänst klockan halv 11. Efter det klockan 3 så är det avslutning i fotbollen och sen är det träning halv 7 .. Mycket idag :question:
Men detta ska nog gå!
Nästa vecka hoppas jag på att få min kamera så det kan bli nyare bilder här! :D
en bild på mig och Lili från i vintras ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

härligt att höra , jadå de är bara bra :) vad ska du göra idag då?



kram

2011-10-16 @ 10:17:47
URL: http://pitebruden.blogg.se/
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

mysiga foton :)

2011-10-16 @ 10:17:56
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Anna

nepp inte de ikväll blir de väll att titta på tv tror jag



kram

2011-10-16 @ 12:23:17
URL: http://pitebruden.blogg.se/

♥Kommentera gärna, men tänk på vad du skriver och det gäller inte bara hos mig. Skulle du nu kommenterna så ska du få en till läsare för jag kommer svara på den! Tack i förhand och jag hoppas du får en fortsatt bra dag!! Länkbyten - gör jag ibland, det skadar inte att fråga. Bloglovin'- Jag finns på bloglovin och det är samma där fråga så får vi se. OBS! Kopiera inte mina bilder utan tillåtelse!

♥Ditt Fina Namn:
♥Du kanske kommer tillbaka?

♥E-postadress: (Bara jag ser den)

♥Din hemsida:

♥Din kommentar nedan:

Trackback
RSS 2.0