Jag har vaknat och är uppe

Hej alla trötta och pigga!
Jag kommer lägga upp bilder som jag sa att jag skulle lägga upp igår.


Idag är det bättre väder men det blåser mycket mer idag ..... tyvärr :thumdown:
Lili har precis fått mat och jag ska väll snart också äta.


Marill som vi åt förrgår, fast inte alla dem.

En snygg bild jag tog! :D Tycker jag då :)

En grymt söt bild på Isabel!♥

Jag fläta en inbakad fläta på Isabell och blev väldigt nöjd!

En snygg spegel vi har vi villavagnen :)

Texten har vi också i villavagnen :)

jag :)

Bilder från i förrgår då!
Pusshej!

Kommentarer

♥Kommentera gärna, men tänk på vad du skriver och det gäller inte bara hos mig. Skulle du nu kommenterna så ska du få en till läsare för jag kommer svara på den! Tack i förhand och jag hoppas du får en fortsatt bra dag!! Länkbyten - gör jag ibland, det skadar inte att fråga. Bloglovin'- Jag finns på bloglovin och det är samma där fråga så får vi se. OBS! Kopiera inte mina bilder utan tillåtelse!

♥Ditt Fina Namn:
♥Du kanske kommer tillbaka?

♥E-postadress: (Bara jag ser den)

♥Din hemsida:

♥Din kommentar nedan:

Trackback
RSS 2.0