Fästingar

VÄRLDENS ONÖDIGASTE KRYP!
Jag tog just en som kröp på Lilis nos. Jag hatar dem...jag vågar inte plocka dem från djur så jag tog första närmaste papper och tog den.... USCH!!!!!!!!
Inget annat djur äter dem och vi har ingen nytta av dem, vi och djur blir bara sjuka :( varför finns dem?????


SNART DRAR JAG OCH SPELAR ÅRETS FÖRSTA MATCH!
Det är en tränings match mot ÖIS, jag är jätte taggad men verkligen nervös... :S vi får se hur det går :)
Nu ska jag gå och fixa mig lite till :) TAGGA!

Jessicas fina bild!! :)

Kommentarer
Postat av: Eve

Lycka till!

You rock :)

2012-04-11 @ 17:02:26
URL: http://vevelinosot.blogg.se/
Postat av: Hanna !

sv: tack bea du med! :D<3

2012-04-11 @ 18:12:34
URL: http://hannniiiis.blogg.se/

♥Kommentera gärna, men tänk på vad du skriver och det gäller inte bara hos mig. Skulle du nu kommenterna så ska du få en till läsare för jag kommer svara på den! Tack i förhand och jag hoppas du får en fortsatt bra dag!! Länkbyten - gör jag ibland, det skadar inte att fråga. Bloglovin'- Jag finns på bloglovin och det är samma där fråga så får vi se. OBS! Kopiera inte mina bilder utan tillåtelse!

♥Ditt Fina Namn:
♥Du kanske kommer tillbaka?

♥E-postadress: (Bara jag ser den)

♥Din hemsida:

♥Din kommentar nedan:

Trackback
RSS 2.0