Första gången jag träffa Lili ♥

Idag skulle jag svarat på vad jag tipsa om och jag vet precis vad jag vill tipsa er om, men jag har inte bilderna på denna datan ... ska försöka fixa det underd dagen! :)


Det känns konstigt att sitta med en pc nu när man har använt en mac ungefär ett år. Det är väldigt annorlunda, men det känns bra!

Det finns iaf massa söta bilder på en  när man är liten så ni kan få ett smak prov c:
Just nu har jag precis lagt in läxorna på en övnings sida. Den kan jag faktiskt rekomendera. Glosor.eu heter den och där kan man spela spel sammtidigt som man övar. En jätte bra grej för dig som inte orkar läsa in glosr ;)

Nytt folk, och hon är inte van med att åka bil, då ser man ut så här, så söt :3


Här har vi precis kommit hem! :D









♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ KOLLA IN PÅ MIN UTSEENDE BESATTA BLOGG!

DÄR FÅR DU VETA HUR DU FÅR DET PERFEKTA UTSEENDET!



www.utseendebesatt.blogg.se

2012-01-14 @ 13:56:05
Postat av: Nathalie

så fin hund:)

Det hade varit roligt om du tyckte till om min outfit jag hade igår:)

2012-01-14 @ 14:02:07
URL: http://liborius.devote.se

♥Kommentera gärna, men tänk på vad du skriver och det gäller inte bara hos mig. Skulle du nu kommenterna så ska du få en till läsare för jag kommer svara på den! Tack i förhand och jag hoppas du får en fortsatt bra dag!! Länkbyten - gör jag ibland, det skadar inte att fråga. Bloglovin'- Jag finns på bloglovin och det är samma där fråga så får vi se. OBS! Kopiera inte mina bilder utan tillåtelse!

♥Ditt Fina Namn:
♥Du kanske kommer tillbaka?

♥E-postadress: (Bara jag ser den)

♥Din hemsida:

♥Din kommentar nedan:

Trackback
RSS 2.0