Tagga Liseberg idag!

Idag drar vi äntligen till Liseberg! Hoppas det inte kommer bli så kallt för jag orkar inte ha jacka på mig och om jag tar jacka kommer det säkert bli varmt med den och då måste jag gå och bära den, så jag vet iinte riktigt hur jag ska göra än O.o Det kommer nog bli en bra dag så får vi se om vi åker dit i morgon också ^^ Och det kommer inte vara mycket uppdteringar idag eftersom jag inte har iPhone och hzr inte tillgång till datan som ni kanske förstår!



Bild på Hanna och Alicia från förra året!

Kommentarer
Postat av: Erica Nylund - drömmen om att bli fotograf.

klickar in och önskar dig en fortsatt awesome fredag!

vad gör du? :)

2012-06-15 @ 14:35:06
URL: http://byericanylund.blogg.se/
Postat av: Hanna

HAHA, nemen <33333

2012-06-17 @ 19:55:56
URL: http://hannniiiis.blogg.se/

♥Kommentera gärna, men tänk på vad du skriver och det gäller inte bara hos mig. Skulle du nu kommenterna så ska du få en till läsare för jag kommer svara på den! Tack i förhand och jag hoppas du får en fortsatt bra dag!! Länkbyten - gör jag ibland, det skadar inte att fråga. Bloglovin'- Jag finns på bloglovin och det är samma där fråga så får vi se. OBS! Kopiera inte mina bilder utan tillåtelse!

♥Ditt Fina Namn:
♥Du kanske kommer tillbaka?

♥E-postadress: (Bara jag ser den)

♥Din hemsida:

♥Din kommentar nedan:

Trackback
RSS 2.0