20.00

Godmiddag!
Igår gick jag och la mig så tidigt som klockan 20.00
men inte så konstigt när man går upp klockan 5.15 som jag sa igår.
Jag säljer pandasaker och om jag kommer upp i en viss level, kan jag få en kamera
och då ska jag börja med en fotoblogg.
Jag har väll haft ett par bloggar, men jag tycker om att blogga om ett tema.
Lili är så söt och så duktig, jag älskar dig ♥


En ganska väldigt mycket redigerad bild, men jag tycker det är ganska snygg! Den är från när vi åkte hem från Spanien på sportlovet. Så underbart vackert!

Kommentarer

♥Kommentera gärna, men tänk på vad du skriver och det gäller inte bara hos mig. Skulle du nu kommenterna så ska du få en till läsare för jag kommer svara på den! Tack i förhand och jag hoppas du får en fortsatt bra dag!! Länkbyten - gör jag ibland, det skadar inte att fråga. Bloglovin'- Jag finns på bloglovin och det är samma där fråga så får vi se. OBS! Kopiera inte mina bilder utan tillåtelse!

♥Ditt Fina Namn:
♥Du kanske kommer tillbaka?

♥E-postadress: (Bara jag ser den)

♥Din hemsida:

♥Din kommentar nedan:

Trackback
RSS 2.0