Sara, underbara Sara ♥

Hej!
Idag var det skolfoto i skolan! jag hoppas det blev bättre än vad jag tror..
Vi skulle haft idrott idag men så blev det icke!

Nu sitter jag iaf hemma efter att ha vart hos Sara
Först när vi kom hem till henne så åt vi.
Sen gick vi efter en stund till arkenzoo och Sara köpte en bra bortste,
som tar bort underhår, funkar bra på hundar, katter och kaniner!
Vi bestämde oss för att ta med oss kameran och gå en promenad.
Jag hoppas lite foton kommer upp här en dag i veckan ;)
När vi kom hem borsta vi bort massa hår från Cabbo!
Tack för dagen Sara ♥♥♥♥♥


Första gången Lili och Capriz träffades! :D


Kommentarer
Postat av: Sarajohansson

Tack för dagen! :D <3

2011-08-30 @ 21:20:32
URL: http://capriizz.blogg.se/
Postat av: therese ohlin ek

naaw, vad söta ! :)

2011-08-31 @ 12:07:42
URL: http://stylebytessan.blogg.se/

♥Kommentera gärna, men tänk på vad du skriver och det gäller inte bara hos mig. Skulle du nu kommenterna så ska du få en till läsare för jag kommer svara på den! Tack i förhand och jag hoppas du får en fortsatt bra dag!! Länkbyten - gör jag ibland, det skadar inte att fråga. Bloglovin'- Jag finns på bloglovin och det är samma där fråga så får vi se. OBS! Kopiera inte mina bilder utan tillåtelse!

♥Ditt Fina Namn:
♥Du kanske kommer tillbaka?

♥E-postadress: (Bara jag ser den)

♥Din hemsida:

♥Din kommentar nedan:

Trackback
RSS 2.0