Spindlar är så äckliga!

Hejhej!
Idag vaknade jag klockan 7.00 av att mamma skulle till jobbet.
Jag somnade inte om, men jag börja läsa lite och när klockan var 8.30 tror jag så gick jag upp.
Jag har gått ut med Lili och hon blev väldigt glad som valigt.
Vi har kollat på lite tv och myst ♥
Hon är så gosig! hihi ^^

När jag skulle laga lunch så så jag att det hängde en sån där RIKTIGT äcklig spindel i takfläkten..
Asså de är värkligen UUUSSCHHH!!!!!!!
Jag älskar djur, men det är väldigt stor skillnad på kryp och djur och spindlar tillhör kryp.
Ormar ödlor och sånnna djur tycker jag inte heller om.

Idag ska jag träna fotboll! Jag skriver senare idag!
Hejdå!


Lillipilli ♥


Kommentarer

♥Kommentera gärna, men tänk på vad du skriver och det gäller inte bara hos mig. Skulle du nu kommenterna så ska du få en till läsare för jag kommer svara på den! Tack i förhand och jag hoppas du får en fortsatt bra dag!! Länkbyten - gör jag ibland, det skadar inte att fråga. Bloglovin'- Jag finns på bloglovin och det är samma där fråga så får vi se. OBS! Kopiera inte mina bilder utan tillåtelse!

♥Ditt Fina Namn:
♥Du kanske kommer tillbaka?

♥E-postadress: (Bara jag ser den)

♥Din hemsida:

♥Din kommentar nedan:

Trackback
RSS 2.0