jullov

Vollyboll tunering på tisdag mellan alla 8:or i skolan!
I en klass så är de bara 7 stycken i sitt lag och man ska vara 3 tjejer och 3 killar på bland hela tiden. Då har de en avbytare och det går jätte fort att komma in när man roterar men i min klass så är vi ungefär 20 stycken som ska vara med så det blir då ungefär 14 stycken avbytare och då tar det lite längre tid, men aja, det gör ingen alla i laget äger typ så ;) haha. nej men vi får se vad som händer om vi förlorar eller vinner!

SNART ÄR DET JULLOV OCH JAG LÄNGTAR!
Det känns faktiskt riktigt gött, på onsdag är sista dagen i skolan och då går vi till 10 eller något sen är det ledigt i ungefär 2 veckor, men om det ändå vore längre ... iaf 3 veckor :))))))



När får ni lov?

Kommentarer

♥Kommentera gärna, men tänk på vad du skriver och det gäller inte bara hos mig. Skulle du nu kommenterna så ska du få en till läsare för jag kommer svara på den! Tack i förhand och jag hoppas du får en fortsatt bra dag!! Länkbyten - gör jag ibland, det skadar inte att fråga. Bloglovin'- Jag finns på bloglovin och det är samma där fråga så får vi se. OBS! Kopiera inte mina bilder utan tillåtelse!

♥Ditt Fina Namn:
♥Du kanske kommer tillbaka?

♥E-postadress: (Bara jag ser den)

♥Din hemsida:

♥Din kommentar nedan:

Trackback
RSS 2.0