Lek med hundarna

Det var jätte msyigt hos Sara, vi gjorde inte så mycket men vi försökte att bygga ett kort hus men det gick inte så bra... Men idag när jag skulle hem tog mamma med Lili så Capriz och hon lekte lite gran, ganska mycket faktiskt! Nu ligger hon och sover och är nog ganska nöjd :) Jag har inga bilder tyvärr med kolla på saras blogg så lägger kanske hon upp något.

Igår skulle jag testa en annan disign än den vad jag har nu och jag PAJADE HELA BLOGGEN! så jag fick göra om hela och skit ... :( men den är fixad och allt! Jag har lagt till en bloglovin ikon på sidan och 2 bilder. Längst ner har jag lagt in 3 bilder också, men den ligger helt fel... :/

KRAM KRAM!

Kommentarer
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; de är helt okej med mig :)



vad har du för dig då? :)

2011-12-28 @ 14:53:30
URL: http://dianaosterberg.blogg.se/

♥Kommentera gärna, men tänk på vad du skriver och det gäller inte bara hos mig. Skulle du nu kommenterna så ska du få en till läsare för jag kommer svara på den! Tack i förhand och jag hoppas du får en fortsatt bra dag!! Länkbyten - gör jag ibland, det skadar inte att fråga. Bloglovin'- Jag finns på bloglovin och det är samma där fråga så får vi se. OBS! Kopiera inte mina bilder utan tillåtelse!

♥Ditt Fina Namn:
♥Du kanske kommer tillbaka?

♥E-postadress: (Bara jag ser den)

♥Din hemsida:

♥Din kommentar nedan:

Trackback
RSS 2.0