Veckans tips

Borsta tänderna på din hund.
Jag bortar inte bokstavligen tänderna på Lili men jag använder tuggben som tar bort mycket utav det som sitter mellan tänderna. Det är väldigt bra om du kan borta tänderna på din vän men använd då en väldigt svag tandkräm.

Ta vara på din hund ♥


Dessa använder jag till Lili och hon älskar dem! :D en per dag är perfekt.


Sånna här i olika former och storlekar finns också.

Du kan hitta båda dessa i en vanlig mat affär. Den översta kostar nog runt 60 kr eller något men de är väldigt många i förbackningen. Den understa vet jag inte.






Kommentarer

♥Kommentera gärna, men tänk på vad du skriver och det gäller inte bara hos mig. Skulle du nu kommenterna så ska du få en till läsare för jag kommer svara på den! Tack i förhand och jag hoppas du får en fortsatt bra dag!! Länkbyten - gör jag ibland, det skadar inte att fråga. Bloglovin'- Jag finns på bloglovin och det är samma där fråga så får vi se. OBS! Kopiera inte mina bilder utan tillåtelse!

♥Ditt Fina Namn:
♥Du kanske kommer tillbaka?

♥E-postadress: (Bara jag ser den)

♥Din hemsida:

♥Din kommentar nedan:

Trackback
RSS 2.0