Tips

Guten Tag!
Idag blir det till att spela cup!
Vi ska vinna och ta hem det :)
Det var inte meningen att jag
skulle vakna så hät tidigt men
ska kolla om jag kan somna om sen.
Till er som är ute och går på kvällen/morgonen eller är ute och går med hunder
Använd gärna reflex västar, reflex band eller kanske en liten reflex som hänger i fickan.
Detta vet säkert det flesta men se det då som en på minnelse. Bilarna ser inte er så bra
om det är bäcksvart ute. Det finna dog reflex västar till hundar också. Använd dem för
eran säkerhet!
månniska                                   häst                              hund
vad det än är använd reflexer :)

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: varsågod! :)

2011-11-26 @ 21:32:27
URL: http://adaras.se

♥Kommentera gärna, men tänk på vad du skriver och det gäller inte bara hos mig. Skulle du nu kommenterna så ska du få en till läsare för jag kommer svara på den! Tack i förhand och jag hoppas du får en fortsatt bra dag!! Länkbyten - gör jag ibland, det skadar inte att fråga. Bloglovin'- Jag finns på bloglovin och det är samma där fråga så får vi se. OBS! Kopiera inte mina bilder utan tillåtelse!

♥Ditt Fina Namn:
♥Du kanske kommer tillbaka?

♥E-postadress: (Bara jag ser den)

♥Din hemsida:

♥Din kommentar nedan:

Trackback
RSS 2.0