Bad bad bad bad

Yesbox!
Idag hade vi HLR och det står för hjärt och lung räddning.
Först så delades vi upp i tre grupper och gruppen som var i klassrummet skulle svara på frågor, men vi gjorde en plansch :) Och när vi gick till ett annat klassrum så fick vi lära oss hur man skulle göra första hjälpen. Och så lärde vi oss lite om en elschock eller vad de heter c: samt lite om tryckförband och nack/ryggskador :)
japp så nu är jag provs på det!

På slutet av dagen simmade vi 8 längder i en 25m bassäng. 6 på mage och 2 på rygg.
Då slutade vi typ klockan 1 så jag och Moa följde med till Hanna som bor hos hennes farmor för tillfället och så kom mamma efter typ 1 timma. Japp detta är min dag!
Så om 3,5 timma så tänkte jag gå på målvaktsträning, om jag hittar dit xdddd

KRAAAAAAAM!!!

Kommentarer

♥Kommentera gärna, men tänk på vad du skriver och det gäller inte bara hos mig. Skulle du nu kommenterna så ska du få en till läsare för jag kommer svara på den! Tack i förhand och jag hoppas du får en fortsatt bra dag!! Länkbyten - gör jag ibland, det skadar inte att fråga. Bloglovin'- Jag finns på bloglovin och det är samma där fråga så får vi se. OBS! Kopiera inte mina bilder utan tillåtelse!

♥Ditt Fina Namn:
♥Du kanske kommer tillbaka?

♥E-postadress: (Bara jag ser den)

♥Din hemsida:

♥Din kommentar nedan:

Trackback
RSS 2.0