Dag 9 ♥ - En perfekt helg för mig

INGA LÄXOR INGET ATT GÖRA!!
Bara vara med kompisar och skratta.
Inga problem ingen skola.
En fotbolls cup eller match går bra, men tänk en helg utan att behöva sitta och göra läxor :D
"Jag gör läxor just nu" ._.
Ungås med familjen och göra något trevligt :)
men när hände de senast ...?
4 år sen eller :s

Dag 10 ♥ - Det här hade jag på mig idag
Dag 11 ♥ - Min skola
Dag 12 ♥ - I min väska
Dag 13 ♥ - Något jag alltid har på mig
Dag 14 ♥ - Vad jag blir riktigt glad av
Dag 15 ♥ -
Mina drömmar
Dag 16 ♥ -
Fula ovanor
Dag 17 ♥ - Min bästa resa hitills
Dag 18 ♥ - Min bästa födelsedag
Dag 19 ♥ - Något jag saknar
Dag 20 ♥ - En dag från 2010 som jag minns så väl
Dag 21 ♥ - Min önskelista
Dag 22 ♥ - Det här upprör mig
Dag 23 ♥ - Något jag önskar att jag gjorde mer
Dag 24 ♥ - Det här får mig att gråta
Dag 25 ♥ - Hur mitt största intresse kom tillDag 28 ♥ - Jag & spöken
Dag 29 ♥ - Mina ambitioner
Dag 30 ♥ -
Om jag blev tvungen att byta utseende med någon


Vintern förra året ;)
Det är förresten fortfarande snö här.
Rekord på mest snö och på hur länge den legat i år typ c:

Kommentarer
Postat av: Kellsi

Sv: Haha ja det tog sjukt lång tid att fixa pass!

Det var ungefär 120 nummer för mig när jag tog nummerlapp..



Allt bra? :)

2012-01-22 @ 13:27:55
URL: http://kellsi.blogg.se/

♥Kommentera gärna, men tänk på vad du skriver och det gäller inte bara hos mig. Skulle du nu kommenterna så ska du få en till läsare för jag kommer svara på den! Tack i förhand och jag hoppas du får en fortsatt bra dag!! Länkbyten - gör jag ibland, det skadar inte att fråga. Bloglovin'- Jag finns på bloglovin och det är samma där fråga så får vi se. OBS! Kopiera inte mina bilder utan tillåtelse!

♥Ditt Fina Namn:
♥Du kanske kommer tillbaka?

♥E-postadress: (Bara jag ser den)

♥Din hemsida:

♥Din kommentar nedan:

Trackback
RSS 2.0