FilmFilm!

Igår såg jag på  filmer efter träningen och de var sjukt roliga! Den första filmen heter "Blade of glory" jag vet inte om det var en komendi men sjukt kul :)

Den handla om två killar som åker skridskor tillsammans men  kunde stå ut med varandra men sen sa deras tränare att de skulle åka tillsammans på OS och det hade ju aldrig vart någon som hade åkt två killar eller två tjejer på par uppvisningar. Så dessa två kilar började träna med varandra. Men det fanns två speciella motståndare som bara tänkte på att vinna så de började att fuska. Men hur slutade det? Ta och kolla på den och ni kan inte hålla er för skratt :)


"She´s the man"
Det var en utav de bästa filmerna jag har sett :o
Den handla om en tjej som ville spela fotboll men hennes tjejlag på skolan fick inte spela och då när hennes bror skulle till London då passade hon på och klä ut sig till han och säga att hon hette Sibastian och det gick bra till en början men åp slutet blev det värre.
Helt klart en se värd film!

Kommentarer

♥Kommentera gärna, men tänk på vad du skriver och det gäller inte bara hos mig. Skulle du nu kommenterna så ska du få en till läsare för jag kommer svara på den! Tack i förhand och jag hoppas du får en fortsatt bra dag!! Länkbyten - gör jag ibland, det skadar inte att fråga. Bloglovin'- Jag finns på bloglovin och det är samma där fråga så får vi se. OBS! Kopiera inte mina bilder utan tillåtelse!

♥Ditt Fina Namn:
♥Du kanske kommer tillbaka?

♥E-postadress: (Bara jag ser den)

♥Din hemsida:

♥Din kommentar nedan:

Trackback
RSS 2.0