En lång dag!

Det har vart en lång dag i dag som började med att väckarklockan ringde 5.15 eftersom att mamma började jobbet så tidigt och jag inte hade ngt annat sätt att ta mig till fotbollsskolan så fick dagen börja med små söta och charmiga barn på dagis! Sen klockan 9.15 gick jag iväg till fotbolsskolan och började träna så började vi träna våra barn :)
Nu sitter jag och vilar lite gran för snart är det träning för mig med!! ojojoj, egentligen vill jag bara sova... fast det skulle jag kanske inte fått göra en då för Lili ^^ Hoppas ni haft en solig dag för har har det inte kommit en droppe regn. :D


Emils student!

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: haha nej, min brors! ;)

2012-06-20 @ 18:09:25
URL: http://hannniiiis.blogg.se/

♥Kommentera gärna, men tänk på vad du skriver och det gäller inte bara hos mig. Skulle du nu kommenterna så ska du få en till läsare för jag kommer svara på den! Tack i förhand och jag hoppas du får en fortsatt bra dag!! Länkbyten - gör jag ibland, det skadar inte att fråga. Bloglovin'- Jag finns på bloglovin och det är samma där fråga så får vi se. OBS! Kopiera inte mina bilder utan tillåtelse!

♥Ditt Fina Namn:
♥Du kanske kommer tillbaka?

♥E-postadress: (Bara jag ser den)

♥Din hemsida:

♥Din kommentar nedan:

Trackback
RSS 2.0