Fotbollsskolan

Hejhej! Nu är jag trött efter en långdag med massa små och söta barn. Vi har gjort lekar och övningar. Våra barn tyckte jag var snälla och sen när de andra berätta hur deras barn hade vart så tyckte jag att våra var ännu bättre än innan ^^ Dagen har vart bra och kreaktiv! Jag, Sofie och Vilma har jobbat på hårt med 16 stycken 9 åringar. Nu så kom jag hem från träningen för inte så länge sen, jag vet inte hur jag känner för fotbollen längre. Vi får väll se hur det blir med det... Men nu säger jag godnatt och hoppas att ni kommer drömma söta drömmar!!


HAHA, så charmig bild :'3

Kommentarer
Postat av: Svea

Sv; det är såhär art jag har dataförbud hela denna vecka :'c så kanske nästa? :)

2012-06-18 @ 20:46:55
URL: http://maviedesvea.blogg.se/

♥Kommentera gärna, men tänk på vad du skriver och det gäller inte bara hos mig. Skulle du nu kommenterna så ska du få en till läsare för jag kommer svara på den! Tack i förhand och jag hoppas du får en fortsatt bra dag!! Länkbyten - gör jag ibland, det skadar inte att fråga. Bloglovin'- Jag finns på bloglovin och det är samma där fråga så får vi se. OBS! Kopiera inte mina bilder utan tillåtelse!

♥Ditt Fina Namn:
♥Du kanske kommer tillbaka?

♥E-postadress: (Bara jag ser den)

♥Din hemsida:

♥Din kommentar nedan:

Trackback
RSS 2.0