Liseber dagen igår

Hejhej! Dagen igår på liseberg var kanon! Men på bussen på väg hem förstod jag hur trött jag var, när jag gick och la mig så somna jag som en stock! Vi började med balder och avslutade med liseberg banan typ 2eller3 ggr för det var typ ingen kö och den är ganska nära utgången :) Jag tog några bilder och filma lite som jag ska försöka få in i datan underdagen så ni kan få ta del av dem :D Tack Moa, Hanna, Sara, Oskar och Jonathan för en riktigt trevlig dag! ♥


Bild från när jag var hos Sara i julas och vi likte lite med tomtebloss :) ett hjärta! :D

Kommentarer
Postat av: Erica Nylund - Vardag, fotografering, webdesign

sv; jag svarar på kommentarer!

Några planer för dagen?

2012-06-16 @ 13:11:33
URL: http://byericanylund.blogg.se/

♥Kommentera gärna, men tänk på vad du skriver och det gäller inte bara hos mig. Skulle du nu kommenterna så ska du få en till läsare för jag kommer svara på den! Tack i förhand och jag hoppas du får en fortsatt bra dag!! Länkbyten - gör jag ibland, det skadar inte att fråga. Bloglovin'- Jag finns på bloglovin och det är samma där fråga så får vi se. OBS! Kopiera inte mina bilder utan tillåtelse!

♥Ditt Fina Namn:
♥Du kanske kommer tillbaka?

♥E-postadress: (Bara jag ser den)

♥Din hemsida:

♥Din kommentar nedan:

Trackback
RSS 2.0